ATL Group
ATL Accounting & Payroll Sp. z o.o. ist eine polnische Firma, die umfassende Dienstleistungen für Unternehmen im Bereich Buchhaltung, Rechts- und Steuerberatung sowie auch Personal und Löhne erbringt. Wir betreuen Handelsgesellschaften und Gesellschaften bürgerlichen Rechts, die in verschiedenen Wirtschaftssektoren tätig sind.
Erfahrung und Professionalität
Ein Expertenteam
Gründer von ATL sind Manager, die Berufserfahrung in Großunternehmen und Anwaltskanzleien gesammelt haben. Die Geschäftsführung bilden: Ewa Flor, die sich als Steuerberaterin auf Fragestellungen im Bereich Einkommensteuer, Körperschaftsteuer, Umsatzsteuer sowie Rechnungslegung spezialisiert, und die Rechtsberaterin Anna Błaszak, die Expertin für Arbeitsrecht ist.
Dem ATL-Team gehören ebenfalls Buchhalter mit langjähriger Erfahrung, Fachleute für Personal- und Lohnverwaltung, Steuerberater und Rechtsberater an. Unsere Experten kümmern sich um die kontinuierliche Entwicklung aller Unternehmensabteilungen des Kunden, indem sie auf optimale Lösungen hinweisen und die notwendigen Formalitäten erfüllen sowie auch seine Interessen während einer Kontrolle gegenüber Behörden und anderen Verwaltungseinheiten auf allen Ebenen vertreten.
Warum ATL Accounting?
ATL handelt in jeder Phase nach neuesten Standards und wendet Prozeduren im Bereich der Qualitätskontrolle, des Datenschutz und der Geheimhaltung an. Die Gesellschaft besitzt eine obligatorische Haftpflichtversicherung (mit hoher Versicherungssumme) für ihre Dienstleistungstätigkeit im Bereich Buchhaltung, Personal und Löhne, die auch eine finanzstrafrechtliche Haftung gegenüber den Steuerbehörden einschließt.
Wir betreuen jeden Kunden individuell, gewährleisten einen schnellen Informationsaustausch und einen kontinuierlichen Überblick über die finanzielle Situation der Firma. Jeden Tag unterstützen wir unsere Kunden bei der Weiterentwicklung ihrer Geschäftstätigkeit.
Abteilung für Verwaltung
Abteilung für Verwaltung
Urszula Tomczyk
Kierownik ds. kluczowych klientów
Abteilung für Verwaltung
Anna Adamczyk
Główny Asystent Biura
Posiada ponad 4-letnie doświadczenie jako Office Manager, koordynuje czynności administracyjne i biurowe, zajmuje się także bieżącą obsługą Klientów oraz wsparciem działu prawnego oraz księgowego.
Abteilung Rechnungswesen
Abteilung Rechnungswesen
JOANNA WTOREK
Główny księgowy
Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach głównych księgowych/dyrektorów finansowych. Posiada świadectwo kwalifikacyjne nr 8923/98 uprawniające do prowadzenia ksiąg rachunkowych.
Abteilung Rechnungswesen
Joanna Wójcik
Główny księgowy
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na którym ukończyła studia na kierunku Finanse i Rachunkowość oraz Rachunkowość i Controlling w specjalizacji: Rachunkowość. Posiada ponad 6-letnie doświadczenie w branży, a w swojej dotychczasowej pracy zawodowej specjalizuje się w prowadzeniu pełnej księgowości dla spółek z branży budowlanej, handlu międzynarodowego, a także spółek świadczących usługi programistyczne.
Abteilung Rechnungswesen
Katarzyna Barnaś
Specjalista ds. księgowości
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na kierunki rachunkowość i controlling, w specjalizacji rachunkowość. W SKwP ukończyła kurs, uzyskując kwalifikację głównego księgowego, według wymagań określonych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, opartych na Międzynarodowych Standardach Edukacyjnych ustalonych przez IFAC. Posiada 8-letnie doświadczenie w branży księgowej. Obecnie zajmuje się prowadzeniem księgowości spółek oraz firm będących na Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów z sektora usług i handlu.
Abteilung Rechnungswesen
Marta Treszczyńska
Specjalista ds. księgowości
Absolwentka AE w Krakowie na kierunku rachunkowość i finanse. Ukończyła podyplomowe studia w zakresie controllingu na WSBiF w Katowicach oraz Prawo na UŚ w Katowicach. Od początku kariery zawodowej związana jest z księgowością oraz podatkami. Swoją pracę rozpoczynała w kancelarii badania sprawozdań finansowych, a kontynuowała jako specjalista do spraw podatkowych w dużej grupie kapitałowej. Prowadziła szkolenia z zakresu księgowości oraz podatków. W ATL jest odpowiedzialna za prowadzenie spółek prawa handlowego.
Abteilung Rechnungswesen
Marta Niedośpiał
Starszy Specjalista ds. podatków i księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Monika Niedośpiał
Specjalista ds. księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Sylwia Lenik
Specjalista ds. księgowości
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie na kierunku matematyka w specjalizacji: matematyka w ekonomii oraz rachunkowości. Posiada ponad 6 lat doświadczenia w pracy w biurze rachunkowym. Obecnie zajmuje się obsługą księgową spółek oraz wsparciem zespołu przy bieżącej obsłudze firm.
Abteilung Rechnungswesen
Elżbieta Małkowska
Starszy Specjalista ds. podatków i księgowości
bsolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Posiada doświadczenie zawodowe z zakresu finansów i księgowości od 1990 roku – Inspektor ds. finansowo księgowych. Następnie od 2003 roku kilkunastoletnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej. Oprócz tego specjalizuje się w zakresie księgowania i rozliczania dotacji unijnych. Posiada praktyczne umiejętności pozyskiwania i rozliczania dotacji z krajowych środków publicznych oraz dotacji z UE.
Abteilung Rechnungswesen
Agnieszka Heinst
Starszy Specjalista ds. podatków i księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Anna Kopańska
Główny księgowy
Z wykształcenia prawnik. Specjalista w podatkach CIT oraz VAT. Posiada także ponad 15-letnie doświadczenie w rachunkowości spółek o różnym profilu działalności. Obecnie słuchaczka seminarium doktorskiego (prawo) w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu jak również w trakcie zdobywania uprawnień ACCA (Association of Chartered Certified Accountants).
Abteilung Rechnungswesen
Renata Motyka
Specjalista ds. księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Agnieszka Gierczycka
Specjalista ds. księgowości
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, na którym ukończyła studia na kierunku Finanse i Rachunkowość. Posiada 15-letnie doświadczenie w branży księgowej, podczas której ukończyła również kursy z zakresu Kadr i Płac w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce. W pracy zawodowej specjalizuje się w prowadzeniu pełnej księgowości dla spółek z branży budowlanej oraz handlowej, a także w prowadzeniu kadr i płac w firmach.
Abteilung Rechnungswesen
Katarzyna Sosnowska
Specjalista ds. księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Łukasz Adamiak
Główny księgowy
Abteilung Rechnungswesen
Katarzyna Hajduga
Specjalista ds. księgowości
Studentka Krakowskiej Akademii na kierunku Finanse i rachunkowość. Posiada dwuletnie doświadczenie na stanowisku asystentki księgowej. W ATL zajmuje się bieżącym wsparciem działu księgowości, a także obsługą małych firm będących na Podatkowej Książce Przychodów i Rozchodów (KPiR).
Abteilung Rechnungswesen
Ewa Matlak
Starszy Specjalista ds. podatków i księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Justyna Szota
Starszy Specjalista ds. podatków i księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Jakub Jęcek
Młodszy specjalista ds. księgowości
Student Politechniki Krakowskiej. Asystent działu księgowości z 4-letnim doświadczeniem w branży. W ATL zajmuje się wsparciem w obsłudze spółek z sektoru: handlowego, budowlanego, gastronomicznego oraz HR.
Abteilung Rechnungswesen
Aleksandra Kostrzewa
Młodszy specjalista ds. księgowości
Abteilung Rechnungswesen
Aleksandra Kuta
Młodszy specjalista ds. księgowości
Abteilung Personalwesen und Lohnbuchhaltung
Abteilung Personalwesen und Lohnbuchhaltung
Karolina Janik
Specjalista ds. kadr i płac
Certyfikowany specjalista ds. kadr i płac. Posiada kilkuletnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze średnich i dużych firm. Specjalizuje się w prowadzeniu kadr dla spółek z sektoru budowlanego i produkcyjnego.
Abteilung Personalwesen und Lohnbuchhaltung
Joanna Winiarska
Asystent działu kadr i płac
Steuerabteilung
Steuerabteilung
Magdalena Bartos
Doradca podatkowy
Licencjonowany doradca podatkowy (nr wpisu 10705). Ponad 20 lat doświadczenia w doradztwie w zakresie podatku CIT i podatku VAT.
16 lat pracowała w EY (jako manager i senior manager odpowiedzialny za zespół sprawozdawczości podatkowej w biurze EY w Katowicach i Krakowie).
Steuerabteilung
Agnieszka Łyczbińska
Doradca podatkowy
zugelassene Steuerberaterin (Register-Nr. 11721). Fast 20 Jahre Erfahrung im Bereich der Steuern (hauptsächlich CIT und VAT) und Compliance.
Von 2013 bis 2020 leitende Spezialistin in der Steuerabteilung der Getin Noble Bank S.A. 2015-2016 Steuerdirektorin der Getin Noble Bank S.A. Davor mehrjährige Erfahrung bei EY und ING Bank Śląski.
Steuerabteilung
Katarzyna Knapik – Pacyga
Doradca podatkowy
Zugelassener Steuerberaterin (Registernummer Nr. 12587). Fast 15 Jahre Erfahrung im Bereich Steuern (hauptsächlich CIT und VAT) und Compliance.
Mehr als 8 Jahre Erfahrung in den Steuerabteilungen von Banken. Erfahrung in einer der großen Steuerberatungsfirmen in Polen, auch im Umgang mit ausländischen/englischsprachigen Kunden.
Steuerabteilung
Katarzyna Bartoszyńska
Młodszy Konsultant ds. podatkowych
Audit-Abteilung
Audit-Abteilung
Bartosz Doros
biegły rewident nr 12537, dyplomowany księgowy SKwP, wspólnik w firmie audytorskiej DEWIZA Audyt Sp. z o.o. (nr wpisu 4168) od 2017 r. Doświadczenie zawodowe jako biegły rewident zdobywał w renomowanych i największych firmach audytorskich na świecie – Ernst & Young oraz KPMG w latach 2004-2012, kierując zespołami audytowymi przy realizacji badań sprawozdań finansowych dużych, średnich oraz małych przedsiębiorstw, o różnych profilach działalności.Posiada także bogate doświadczenie księgowe i biznesowe, które zdobył pełniąc w latach 2012-2016 funkcję głównego księgowego SSC w spółkach amerykańskiej grupy kapitałowej branży IT działających w zachodniej i północnej Europie, a od 2017 roku prowadząc biuro rachunkowe w ramach grupy DEWIZA z Gliwic, pełniąc funkcje członka zarządu oraz eksperta ds. rachunkowo-podatkowych. Dodatkowo od 2015 roku Bartosz pełni funkcję biegłego sądowego ds. rachunkowości i finansów.
Biegły Rewident
IT ABTEILUNG
IT ABTEILUNG
SUPPORT IT