W związku ze zmianami w podatkach a w szczególności dotyczącymi białej listy i metody podzielonej płatności (split payment) prezentujemy Państwu gotowy manual jak postępować przy otrzymywaniu faktur kosztowych/zakupowych, aby firma żyła w zgodzie z przepisami podatkowymi 🙂
Instrukcja może być przekazana wszystkim osobom w firmach, które mają kontakt z fakturami (odbierają je od kontrahentów/przekazują do płatności/do księgowości), gdyż zanim dana faktura trafi do księgowości może (w zależności od wielkości firmy i jej obiegu w firmie) minąć bardzo dużo czasu. Dodatkowo jeżeli pojawią się błędy to księgowość musi potem je korygować lub wyjaśniać co zabiera często dużo czasu i generuje niepotrzebny stres.
Mamy nadzieję, że udostępniona instrukcja ułatwi Państwu bezproblemowe wywiązywanie się z obowiązków podatkowych – co jest bardzo ważne w czasach, kiedy jest duży szum legislacyjny i podatnicy są zalewani falą zmian podatkowych. Uproszczenia wtedy są bardzo pożądane.
W razie gdyby pojawiły się pytania – jesteśmy do Państwa dyspozycji i zawsze służymy pomocą.
P.S. W kolejnym wpisie udostępnimy Państwu manual który będzie można zastosować do faktur sprzedażowych – stay tunned 🙂